تیم تشریفات سبک کیک-جیتسو MMA

حضور ارزشمند تیم تشریفات سبک کیک-جیتسو ،برگزاری...

تیم تشریفات سبک کیک-جیتسو MMA

حضور ارزشمند تیم تشریفات سبک کیک-جیتسو ،برگزاری جشنواره بزرگ خانوادگی ورزش برای همه در ورزشگاه آزادی/ رئیس فدراسیون در جمع رزمی‌کاران حضور یافت 

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در سومین روز از جشنواره بزرگ خانوادگی ورزش برای همه در جمع رزمی‌کاران کشور حضور یافت و به آن‌ها بابت حضور پررنگ‌شان خسته نباشید گفت. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، در سال‌روز میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا علیه السلام جشنواره بزرگ خانوداگی ورزش برای همه با شعار ورزش، فرهنگ و نشاط وارد سومین روز برپایی خود در ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی شد. در این جشنواره ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها و فدراسیون‌های ورزشی با برپایی غرفه‌های دیدنی به ارائه خدمات ورزشی می‌پردازند.

در این غرفه‌ها علاوه بر تجهیزات و دستاوردهای ورزشی، فرهنگ، ‌آداب و رسوم و آئین‌های استان‌های سراسر کشور به نمایش گذاشته شده است. غرفه فدراسیون ورزش‌های رزمی نیز در این جشنواره دایر است و با حضور جمع کثیری از رزمی‌کاران و ارائه هنرهای رزمی مخاطبان زیادی را به خود جلب می‌کند. محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی برای خسته نباشید و خدا قوت به رزمی‌کاران کشور، در جشنواره حضور یافت و از نزدیک شاهد هنرنمایی رزمی‌کاران کشور بود. رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی نسبت به حضور پررنگ و فعال سبک‌های رزمی که در این جشنواره حضور داشتند ابراز خرسندی و خوشحالی کرد.

این جشنواره تا 12 شهریور ماه هرشب از ساعت 19 الی 24 پذیرای عموم مردم خواهد بود. 


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...