اخبار سال 1401 سبک کیک جیتسو WMMAF

آیین نامه های مصوب 1401 از سوی شورای عالی فنی س...

اخبار سال 1401 سبک کیک جیتسو WMMAF


آیین نامه های مصوب 1401 از سوی شورای عالی فنی سبک تصویب و ابلاغ شد.

(فروردین 1401)


کمیته کیک جیتسو WMMAF در جهت ارتقائ سطح عملکرد سازمانی برنامه ریزی و هدف گذاری متمایز از سالهای قبل ‌تدوین و مصوب نموده ، جهت اطلاع مسئولین کمیته ها و نمایندگان استانها لازم اجرا میباشد .محقق شدن اهداف های تعیین شده با یاری خداوند متعال امری ضروری است . بر همین این اساس مسئولین محترم استان ها و کمیته های کشور با ایجاد ساختار و تشکیلات هماهنگ و یکپارچه با تبعیت از بندهای آیین نامه تدوین شده ارزشیابی میگردنند.

بند یکم :

نمایندگان استانها و مسئولین کمیته های کشور ملزم به تدوین و ایجاد چارت تشکیلاتی در ساختار خود میباشند چارت را می‌توانند با الگوبرداری و مطالعه اساس نامه و ساختار تشکیلاتی سبک در کشور طراحی نمایند . بعنوان مثال : رئیس و نماینده هر استان باید کمیته فنی ،دبیر ، نایب رئیس بانوان ، مسئولین کمیته ها اعم از آموزش ، مربیان ، داوران ، مسابقات ، اداری و مالی ، روابط عمومی ، بازرسی ، قضایی و انظباطی ،آمار واطلاعات ، استعداد یابی و آزمون ..... را ایجاد نموده و اطلاعات مسئولین کمیته های مذکور را به رئیس امور استان‌های کشور معرفی نمایند و مسئولین کمیته ها اطلاعات زیر مجموعه خود را مکتوب در اختیار دبیر کشور قرار دهند.

بند دوم : 

هراستان کشور دارای بخش‌ها ، شهرها و شهرستانهای تابعه میباشد لذا طبق نقشه رسمی کشور هر مسئول استان میبایست نمایندگان خود در شهرها و شهرستانها را معرفی نماید.مدارک و پرونده الکترونیکی اطلاعات مسئولین مذکور در اختیار مسئول استان‌های کشور قرار دهند.

بند سوم : 

هر مسئول کمیته و نماینده استان باید تقویم ورزشی و برنامه خود را در هردو بخش بانوان و اقایان در ابتدای هر سال مکتوب ، با ارائه جدول زمان بندی شده و نیز ارائه گزارش عملکرد در هر شش ماه( نیمه اول سال نیمه دو سال)جهت ارزیابی عملکردبه دبیر کشور ارائه نمایند.

بند چهارم : 

نمایندگان محترم استانها و کمیته های کشور ضرورت دارد جهت آگاهی از برنامه ریزی ها و اهداف کمیته کیک جیتسو WMMAF سالیانه در جلسه هم اندیشی و نشست هماهنگی پیرامون اهداف و چشم انداز سبک در کشور با ریاست محترم سبک و مسئول محترم شرکت نمایند .

بند پنجم :

مسئولین کمیته ها و نمایندگان محترم استانها کمیته کیک جیتسو WMMAF ملزم هستند در مکاتبات خود از سربرگ مربوط به سبک استفاده نموده و مکاتبات دارای تاریخ و شماره ثبت باشد. و در مهر خود نام و مسئولیت خود را درج نمایند .


بند ششم :

مسئولین ، نمایندگان ، اساتید و مربیان جهت انسجام و ایجاد نظم و انظباط در باشگاه ها ودر تمرین خود با هنرجویان ملزم به استفاده از لوگو و اصطلاحات اختصاصی آموزشی و لباس متحد الشکل کمیته کیک جیتسو WMMAF در باشگاه ها و دفاتر میباشند ، احکام ، ابزار و تجهیزات مورد نیاز هنر جویان و باشگاه ها را با سفارش به دفتر مرکزی سبک تهیه نمایند .


: بند هفتم : 

نمایندگان محترم استان‌ها و مسئولین کمیته های کشور و مجموعه استان ها و شهرستانها ملزم به ایجاد پیج اختصاصی کمیته کیک جیتسو WMMAF با لوگوی WMMAF و ذکر عنوان و سمت خود میباشد .رعایت قوانین و مقرارت کشور در این زمینه الزامیست ،محتوا و تصاویر حاوی مطالب ورزشی مرتبت از جمله رویداد ها و مسابقات ، تمرینات .... غیره را در پیج به اشتراک بگذارند ترجیحأ پیج شخصی را از پیج کاری خود جدا نمایند .


بند هشتم : 

نمایندگان و مسئولین محترم استانها و کشور ملزم به برگزاری حداقل سالی دو بار استاژ های فنی و کارگاههای بازاموزی مربیگری ، داوری در استان خود میباشند لذا با ارسال نامه رسمی با سر برگ سبک از کمیته فنی سبک در کشور دعوت نموده و اقدام به روز رسانی ساختار فنی نیروی انسانی خود نماید .


 بند نهم : 

نمایندگان محترم استانها موظفند با هماهنگی دبیر کشور و اخذ مجوز در طول سال مسابقات انتخابی باشگاهی ، محلی ، شهرستانی و استانی تحت عنوان کمیته کیک جیتسو WMMAF برگزار نمایند عکس و اخبار رویدادهای سبک را در استان به روابط عمومی سبک در کشور ارسال نمایند و ضمنا هنرجویان با استعداد را در تمام رده های سنی شناسایی نموده و تیم منتخب را به مسابقات کشوری و ......اعزام نماید .


 بند دهم : 

مسئولین محترم استانها و کمیته های کشور جهت هماهنگی بیشتر اخبار و رویدادهای خود را با ارتباط مستمر با مسئول روابط عمومی کمیته کیک جیتسو WMMAF در کشور اطلاع رسانی کنند و از این طریق اخبار و اطلاعات مرتبط در فضای سایت اختصاصی کمیته کیک جیتسو WMMAF و رسانه های دیگر خبرگزاری‌ها , جراید انعکاس پیدا کند .


بند یازدهم :

مسئولین محترم کمیته کیک جیتسو WMMAF ملزم به رعایت قوانین شرعی و عرفی وضع شده در جمهوری اسلامی ایران میباشند.


پيرو پيشنهاد شوراي عالي فني كشور  طي حكمي از سوي گرند مستر سيامك خرمي رئيس سبك كيك جيتسو در كشور و نائب رئيس فدراسيون جهاني MMA  کمیته های اصلی سبک در سال ١٤٠١منصوب و مشغول به كار شد.

کمیته های اصلی سبک 
نایب رئیس محمد ياران

دبیر عباس مرادي

 كميته اجرايي مجتبي قربانعلي

 كميته فني مهدي ناجي

کمیته آزمون سعيد مالك

کمیته آموزش امير حيدري

کمیته مسابقات مهدي خياباني

کمیته مسابقات ليگ سعيد عليبحر

کمیته داوران اصغرمشهدي

کمیته مربیان بهروز جهانگيريان

کمیته بازرسی حامد ثقفي

کمیته قضایی جلال قيساري

کمیته حقوقي علي دستجردي

کمیته اموربین الملل برديا هنردار

کمیته استعدادیابی اميد نوروزي

کمیته بدنسازی مرتضي اويسي

کمیته ارگان هاو نهادها داود شريفي

کمیته تشریفات سيد نيما نيكونسب

کمیته آمادگی جسمانی سيد اسدالله دهقاني

کمیته همگانی وحيد شرفي

کمیته روابط عمومی  ياسر ملكي

کمیته انضباطی امين استيري

کمیته فرهنگی فرشاد پير زاده

کمیته ارزيابي محمد علي زكي خاني

کمیته سابميشن فايتنگ ميثم عبدالهي


مسابقات استانی سيستان و بلوچستان

آرمون فنی

------------


-----------------

استاژ های استانی

مسابقات کشوری

آزمون داوری 

آزمون مربیگری

جلسه شورای فنی

مسابقات لیک

آزمون دان

بیلان کاری


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...